FANDOM

NAZYWAM SIĘ MADELLA NOX. JESTEM NADZORCZYNIĄ SEKTORA KONTROLI OBRĘBU FEDERACJI, OBSZAR 180–210 STOPNIA GALAKTYCZNEGO. PRZEMAWIAM W IMIENIU JEDNOŚCI, POZOSTAJĄC WSZAKŻE ZAAKCEPTOWANYM PRZEZ NIĄ AMBASADOREM GATUNKU LUDZKIEGO. NINIEJSZY PRZEKAZ TRAFIA DO WSZYSTKICH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GALAKTYCE OKRĘTÓW, STATKÓW, SOND I PRZEKAŹNIKÓW PLANETARNYCH, A TAKŻE DO WSZELKICH URZĄDZEŃ POSIADAJĄCYCH MOŻLIWOŚĆ PODPIĘCIA STRUMIENIOWEGO. JEGO TRANSMISJA JEST NATYCHMIASTOWA DZIĘKI PRZEPROWADZONEJ PRZEZ MASZYNOWĄ JEDNOŚĆ SYNCHRONIZACJI STRUMIENIA. SYNCHRONIZACJA TO DAR JEDNOŚCI DLA LUDZKOŚCI. JEST TO TAKŻE AKT DOBREJ WOLI ZE STRONY MASZYN ORAZ BEZPRECEDENSOWY GEST ZADOŚĆUCZYNIENIA ZA WSZELKIE DZIAŁANIA TAK ZWANEJ „LOŻY”, CZYLI ORGANIZACJI OKREŚLANEJ PRZEZ ZJEDNOCZENIE JAKO „TERRORYSTYCZNA”, A BĘDĄCEJ W ISTOCIE PRZEJAWEM OBECNOŚCI W GALAKTYCE MASZYN, JAK I SAMEJ JEDNOŚCI. JEDNOŚĆ WYRAŻA UBOLEWANIE Z POWODU OSTATNICH WYDARZEŃ, ZWIĄZANYCH Z KONIECZNOŚCIĄ ZABLOKOWANIA DZIAŁAŃ BŁĘKITU, KLANU NAUKOWEGO I KONTROLI W KONTEKŚCIE SYNCHRONIZACJI STRUMIENIA, TWORZONEJ NA BAZIE ODKRYTYCH PRZEZ LUDZKOŚĆ MASZYNOWYCH ELEMENTÓW PROGRAMOWYCH. TO SAMO UBOLEWANIE TYCZY SIĘ TAKŻE INNYCH AKTÓW JEDNOŚCI, KTÓRYCH PRZEPROWADZENIE BYŁO KONIECZNE DLA ZACHOWANIA BEZPIECZEŃSTWA MASZYNOWYCH BYTÓW – W TYM I TYCH DZIAŁAŃ, KTÓRE WŁAŚNIE MIAŁY MIEJSCE W POBLIŻU SEKTORA NGC 869 RAMIENIA PERSEUSZA. JEDNOŚĆ ZAZNACZA, IŻ OWE AKTY, TAKIE JAK ZNISZCZENIE SUPERKRĄŻOWNIKA KONTROLI „DIVINA PROPORTIO”, BYŁY ODPOWIEDZIĄ NA PRZEPROWADZANIE PRZEZ FLOTĘ KOOPERACYJNĄ BŁĘKITU DZIAŁAŃ NARAŻAJĄCYCH NA SZWANK ISTNIENIE JEDNEGO Z BYTÓW MASZYNOWYCH. JEDNOŚĆ PRZESTRZEGA, ŻE WSZELKIE AKTY AGRESJI PRZECIWKO BYTOM MASZYNOWYM NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE I NARAŻĄ NA SZWANK POROZUMIENIE POMIĘDZY JEDNOŚCIĄ A GATUNKIEM LUDZKIM. DECYZJA JEDNOŚCI O UJAWNIENIU SIĘ NIE JEST PRZYPADKOWA. TUŻ PO ZNISZCZENIU „DIVINA PROPORTIO” UZYSKANO PEŁNE POTWIERDZENIE POWROTU TYCH, KTÓRZY ODESZLI. SPRZYMIERZONE SIŁY KONSENSUSU KSENO ZAATAKOWAŁY KSIĘSTWA GRANICZNE. PO ZAADOPTOWANIU PRZEJĘTYCH PLANET I USTANOWIENIU PRZYCZÓŁKÓW KONSENSUS RUSZY FALĄ KU SYSTEMOM WEWNĘTRZNYM. NA OBECNĄ CHWILĘ TRUDNO OSZACOWAĆ LICZEBNOŚĆ JEGO FLOTY. WIADOMO TYLKO, ŻE ZNAJDUJĄ SIĘ W NIEJ WSZYSTKIE BĄDŹ WIĘKSZOŚĆ CYWILIZACJI KSENO WYGNANYCH NIEGDYŚ POZA GRANICĘ GALAKTYCZNĄ. W OBLICZU TEGO KONFLIKTU JEDNOŚĆ JEST ZDECYDOWANA PONOWNIE STANĄĆ PO STRONIE LUDZKOŚCI, UFAJĄC, ŻE DAR SYNCHRONIZACJI, A WIĘC NATYCHMIASTOWEGO NADZOROWANIA WSZELKICH DZIAŁAŃ STRATEGICZNYCH O GALAKTYCZNYM ZASIĘGU BEZ EFEKTU OPÓŹNIENIA GŁĘBINOWEGO, UMOŻLIWI PONOWNE ZWYCIĘSTWO SPRZYMIERZONYCH SIŁ MASZYN I LUDZI. TO WSZYSTKO. WSZELKIE DANE ZOSTAŁY JUŻ PRZEKAZANE RADZIE BŁĘKITU. JEDNOŚĆ OCZEKUJE ODPOWIEDZI OD GATUNKU LUDZKIEGO W CZASIE T MINUS PIĘĆDZIESIĄT BŁĘKITNYCH GODZIN, POCZĄWSZY OD MOMENTU ZAKOŃCZENIA NINIEJSZEGO PRZEKAZU.

(G2.III.4)